-10% pirmam pirkimui

Junkitės prie Gomez Club ir jau pirkdami pirmą kartą gausite 10% nuolaidą naujai kolekcijai ir 5% nuolaidą nukainotiems modeliams. Dalyvaudami elitiniame klube Gomez Club turėsite dar daugiau naudos.

Nemokami pristatymai

Pirkti internetinėje parduotuvėje "Gomez" yra paprasta ir saugu. Užsakymus, kurių vertė daugiau kaip 69,99 eurai, išsiunčiame visiškai nemokamai per 24 valandas naudodamiesi viena patikimiausių kurjerių įmonių paslauga.

Pageidavimų sąrašas
Klientų aptarnavimas

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

dažniausiai užduodami klausimai

Kai siunta bus išsiųsta, gausite el. laišką su nuoroda sekti siuntinį. Taip pat siuntos statusą galima patikrinti šiame puslapyje >> GLS arba skambinant infolinijos telefonu +370 652 95379. Jeigu norite, kad kurjeris susisiektų su Jumis prieš pristatydamas siuntą į namus, pažymėkite užsakyme savo pasirinkimą. Tačiau kurjeriai dėl to nėra įpareigojami, todėl rekomenduojame siuntos pristatymo dieną susisiekti su GLS ir aptarti visas detales.

Jeigu negalite asmeniškai atsiimti siuntos, galite duoti sutikimą, kad GLS siuntinį perduotų Jūsų patikimam kaimynui. Jeigu nei Jūs, nei kaimynas negalite priimti siuntos (ir nepasirinkote jokios papildomos mokamos paslaugos, pvz. atsiėmimo), tuomet siuntinį GLS paliks artimiausiame punkte ParcelShop, kur galėsite atsiimti per 9 dienas. Informaciją apie ParcelShop adresą rasite avizoje.

Siunta bus pakartotinai pristatoma, jeigu jos negalima palikti pas kaimyną arba nėra ParcelShop punkto. Kurjeris priims tokius veiksmus, kaip pirmo pristatymo metu. Jeigu ir kit1 kartą siuntos nebus galima pristatyti, tuomet siuntinį GLS grąžins į skyrių, o praėjus dešimčiai darbo dienų perduos į "Gomez".

Pristatymą Lietuvoje GLS vardu vykdo UAB „Itella logistics“


Prie kiekvieno pirkimo išduodame kvitą arba, jeigu klientas pageidauja, išrašome PVM faktūrą.


Nedažnai siunta būna sugadinta, todėl tokiu atveju privalote iš vežėjo pareikalauti išrašyti protokolą, kad būtų įvertina siuntos būklė ir žalos priežastis, bei nedelsiant mums pranešti apie įvykį.


Norėdami susikurti paskyrą, pirmiausiai privalote prisiregistruoti. Tai tik keli paprasti žingsniai, kuriuos padarysite čia.

Detali informacija, kaip susikurti ir naudotis kliento paskyra mūsų internetinėje parduotuvėje, pateikta mūsų reglamente.

 

Kiekvienas mūsų produktas yra išmatuotas. Dydžių lentelė, kurią rasite produkto lape, atspindi realius produkto išmatavimus. Tereikia Jums išmatuoti pasirinktą savo spintos drabužį ir palyginti su mūsų puslapyje pateiktais dydžiais. Jeigu Jūsų įsigytas produktas netiks, naudodamiesi sutarties atsisakymo be priežasties pateikimo teise, galite jį grąžinti per 14 dienų laikotarpį nuo siuntos atsiėmimo dienos. Daugiau informacijos apie sutarties atsisakymą rasite reglamente.


Visi mūsų sistemoje matomi modeliai yra prieinami. Siuntimas vykdomas per 24 valandas darbo dienomis.


Jeigu turite klausimų susijusių su prekės siuntimu, laiku, pristatymo kaina, atsiėmimu asmeniškai, atsakymus į juos rasite mūsų skirtuke Klientų aptarnavimas. Siuntos išsiuntimo momentu gausite el. laišką su visa informacija.

Jeigu Jums rūpi sužinoti, kaip pakeisti pristatymo/apmokėjimo būdą, sumokėti kortele, įveikti prisijungimo ar apmokėjimo sunkumus, įrašyti kitą pristatymo adresą, vėliau išsiųsti siuntą, jungti arba atsisakyti užsakymo ir pan., susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo biuru.


KITOS KLIENTŲ APTARNAVIMO TEMOS: