Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
„DKNY“ yra prekės ženklas, kurį 1989 metais įkūrė amerikiečių dizainerė Donna Karan. Prekės ženklo stilius atspindi dizainerės asmenybę ir Niujorko - miesto, kuris galėtų būti bet kuri pasaulio vieta - gyvenimo tempą ir charakterį. Prekės ženklas, skirtas jaunoms, energingoms moterims, skatina jas laisvai reikštis per netradicinį klasikinės elegancijos ir sportinio lengvumo derinį. Garsusis Donnos Karan principas „septyni paprasti elementai“, kurį buvo galima laisvai sujungti, kad būtų sukurta pilna stilizacija, pradėjo naują mados istorijos skyrių po „total look“ stiliaus ženklu. Naujausioje 2023 m. pavasario / vasaros sezono „DKNY“ kolekcijoje jos projektams būdingas dinamiškumas ir energija sutelkti spalvose ir raudono lūpdažio piešinėlyje bei jį lydinčiame prekės ženkle, primenančiame ranka parašytą parašą, kurį galima rasti ant įvairių daiktų. Lūpų dažų raštas atsiranda, be kita ko, ant marškinėlių, marškinių ar megztinių. Paskutinio sezono pasiūlymuose Jai taip pat yra palaidinių trumpomis rankovėmis, bliuzonų, megztinių ir paprastų, sportinių suknelių, batų ir aksesuarų, dekoruotų prekės ženklui būdingu logotipu. Casual pasiūlymus papildo elegantiški modeliai, tokie kaip drapuotos erdvios suknelės ir palaidinės iš orinio audinio su širdimis. Prekės ženklas siūlo platų krepšių pasirinkimą iš nesenstančios juodos spalvos ir medžiagos su matomu prekės ženklo logotipu ant viso paviršiaus, pvz., shopper tipo krepšių, rankinių, krepšių ir kuprinių. Platus aksesuarų asortimentas, įskaitant kortelių ar piniginių dėklus, o taip pat laikrodžiai. Tarp jų tokie modeliai: „Nolita“, „Soho“, „Crosswalk“ įvairių spalvų bei daugelis kitų. DKNY avalynės pasiūlymas 2023 m. Pavasariui / Vasarai apima: šlepetes, batelius, sportinius batelius, taip pat ant aukšto pado ir pleišto. 2023 metų vasarai „DKNY“ siūlo „Sleepwear“ linijoje įvairių stilių ir spalvų maudymosi kostiumėlius.