•   -15% pirmam pirkimui

  •   Nemokami pristatymai

Nuo pat įkūrimo 1989 m. „G-Star“ filosofija sukosi apie šūkį „Tik produktas“. Jis buvo dėmesio centre ir buvo tolesnio darbo su naujomis kolekcijomis etalonas. Šis prekės ženklas pirmasis į gatves išnešė prabangų, kokybišką džinsinį audinį. Tai padarė derindamas aukštos kokybės siuvimo meistriškumą su neapdorota medžiaga ir architektūriniu bei trimačiu mąstymo būdu apie džinsinio audinio drabužius. „Gomez“ pasiūlyme yra modelių, įkvėptų karinių daiktų: žalios, rudos, juodos ir chaki spalvos, taip pat moro modelio. Tačiau šio prekės ženklo portfolio pirmiausia yra platus džinsinių drabužių ir kelnių asortimentas - įvairių spalvų ir kirpimų. Džinsai, pagaminti iš vienodos medžiagos, taip pat su nutrynimais ir daugeliu kitų, yra pasiūlymai dabartiniam sezonui.