Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
„Hugo“ iš „Hugo Boss“ mados namų yra individualistų prekės ženklas, vertinančių modernumą, su šiek tiek ekstravagancija, nepriekaištingu kirpimu ir aukščiausios kokybės medžiagų. „Hugo“ kolekcijoje kasdieniai pasiūlymai susipina su formalia elegancija. Naujausiame 2023 m. Pavasario / Vasaros sezone „HUGO“ prekės ženklas suvienijo jėgas su japonų ir brazilų tatuiruočių meistru Jun Matsui, kad sukurtų naują temą su žymiu prekės ženklo logotipu. Naujas modelis matomas ant pleistrų, juostelių ir gobtuvų, dekoruojančių beveik visų kategorijų gaminius. Pasiūlymai vyrams naujajam sezonui yra turtinga klasikinių, medvilninių marškinėlių kolekcija, dekoruota įvairiais mažesniais ir didesniais spaudiniais, taip pat minimalistiniais logotipais raudoname fone arba prekės ženklo emblema. Prekės ženklas taip pat siūlo įvairių spalvų megztinius ir bliuzonus bei prie jų derančias kelnes, tiek sportines kelnes, tiek džinsus. Kolekciją papildo oficialūs ir elegantiški pasiūlymai, įskaitant įvairių stilių („Slim“, „Regular“, „Straight“) marškinius, taip pat medžiagines kelnes ir prie jų priderintus klasikinius švarkus. Vyrų kolekciją taip pat papildo įvairūs avalynės modeliai, taip pat stilingi aksesuarai ir priedai, tokie kaip diržai, kaklaraiščiai, kuprinės ir kaukės. Vasarai šis prekės ženklas siūlo ryškių spalvų marškinėlius, šortus ir šlepetes. Dabartinė „Hugo“ kolekcija buvo papildyta Jaučio metų kapsuline kolekcija, paremta klasikine raudonos, juodos ir auksinės spalvos palete. Jos kūrimas buvo įkvėptas kinų Naujųjų Metų ir to, ką reiškia šis kilnus gyvūnas: sunkus darbas, pozityvumas ir sąžiningumas. Jo atvaizdas dizainerių grafikos pavidalu buvo rastas daugelyje drabužių ir aksesuarų modelių.