Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
„Hugo“ iš „Hugo Boss“ mados namų yra individualistų prekės ženklas, vertinančių modernumą, su šiek tiek ekstravagancija, nepriekaištingu kirpimu ir aukščiausios kokybės medžiagų. „Hugo“ kolekcijoje kasdieniai pasiūlymai su mados vingiais susipina su formalia elegancija ir aukštos kokybės siuvimu. Naujausią „Hugo“ 2023 metų pavasario / vasaros sezono kolekciją „Borderless“ įkvėpė miesto jaunimo kultūra. Pavasario-vasaros kolekcijoje „Hugo” suvienijo jėgas su japonų-brazilų tatuiruočių meistru Jun Matsui ir japonų kaligrafijos menininku Shin Rei. Pora sukūrė grafiką, viena iš jų buvo nauja tema su ikonišku prekės ženklo logotipu. Naujas modelis matomas ant pleistrų, juostelių ir gobtuvų, dekoruojančių beveik visų kategorijų gaminius. Sportiniai kostiumai, drąsūs kirpimai ir ryškios spalvos, dekoruoti naujojo leidimo ženklo logotipu, tapo kolekcijos širdimi. Kolekcijoje taip pat yra spalvingų kostiumų, marškinėlių ir šortų. Naujausia „Hugo“ kolekcija buvo papildyta kapsuline kolekcija. Jo kūrimo įkvėpimas buvo kinų Naujieji Metai, taip vadinami Jaučio metais, o taip pat tai, ką šis kilnus gyvūnas reiškia: sunkų darbą, pozityvumą ir sąžiningumą. Remiantis klasikine raudonos, juodos ir auksinės spalvos palete, pateikiami minimalistiniai grafikos modeliai. Dizainerio grafikos pavidalo gyvūno atvaizdas buvo rastas daugelyje drabužių, aksesuarų ir priedų modelių.