Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
Šiuo metu produktas neprieinamas
Karlas Lagerfeldas yra vokiečių mados dizaineris ir fotografas, garsaus „Fendi“ (FF) prekės ženklo logotipo kūrėjas ir viso gyvenimo „Chanel“ mados namų meno vadovas. Iš jam būdingo stiliaus - baltų marškinių su aukšta apykakle, kaklaraiščiu ir akiniais nuo saulės bei „Choupette“ katinu - „Birman tortie“ - jis sukūrė prekės ženklą, pasirašytą savo vardu ir pavarde. Dizainerio logotipas ir piktograma tapo prekės ženklu ir visų projektų vadovu. Naujausioje 2023 metų pavasario / vasaros sezono kolekcijoje prekės ženklas sujungia praeitį, dabartį ir ateitį. Išskirtinė dizaino išvaizda yra 80-ųjų įkvėpimo ir šiuolaikinių detalių derinys. SS22 daugiausia siūlo marškinėlius, bliuzonus, kelnes ir striukes, o taip pat aksesuarus: beisbolo kepuraites, mažas rankines ar krepšius ir avalynę: šlepetes, sportbačius ir snikerius. Pavasario-vasaros portfolio papildo „Boxing“ kapsulinė kolekcija, įkvėpta Sébastieno Jondeau - ilgamečio Karlo Lagerfeldo asistento - aistra sportui. Viskas šiame derinyje yra užbaigta žymiuoju „Rue St-Guillaume“ logotipu.