•   -15% PIRMAM PIRKIMUI

Karlas Lagerfeldas yra vokiečių mados dizaineris ir fotografas, garsaus „Fendi“ (FF) prekės ženklo logotipo kūrėjas ir viso gyvenimo „Chanel“ mados namų meno vadovas. Iš jam būdingo stiliaus - baltų marškinių su aukšta apykakle, kaklaraiščiu ir akiniais nuo saulės bei „Choupette“ katinu - „Birman tortie“ - jis sukūrė prekės ženklą, pasirašytą savo vardu ir pavarde. Dizainerio logotipas ir piktograma tapo prekės ženklu ir visų projektų vadovu. Naujausioje 2023 metų pavasario / vasaros sezono kolekcijoje prekės ženklas sujungia praeitį, dabartį ir ateitį. Išskirtinė dizaino išvaizda yra 80-ųjų įkvėpimo ir šiuolaikinių detalių derinys. SS22 daugiausia siūlo marškinėlius, bliuzonus, kelnes ir striukes, o taip pat aksesuarus: beisbolo kepuraites, mažas rankines ar krepšius ir avalynę: šlepetes, sportbačius ir snikerius. Pavasario-vasaros portfolio papildo „Boxing“ kapsulinė kolekcija, įkvėpta Sébastieno Jondeau - ilgamečio Karlo Lagerfeldo asistento - aistra sportui. Viskas šiame derinyje yra užbaigta žymiuoju „Rue St-Guillaume“ logotipu.