•   -15% pirmam pirkimui

  •   Nemokami pristatymai

„Buscemi” – naujas prekės ženklas „Gomez”!

„Buscemi“ yra Amerikos prekės ženklas, kurį 2013 m. įkūrė Jonas Buscemi. Savo aistrą madai dizaineris pradėjo kolekcionuodamas išskirtinius ir riboto leidimo snikerius. Tuo pačiu metu daugelis Jono Buscemi draugų įkūrė savo prekės ženklus gatvės aprangos erdvėje ir dėl šių ryšių dizainerį pasamdė riedlentės batų prekės ženklas „DC Shoes”. Tada jis tapo Italijos prekės ženklo „Lotto“, užsiimančio tenisu ir futbolu, kūrybos direktoriumi. Vėlesniais metais jam pavyko padirbėti prabangius akinius kuriančio prekės ženklo „Oliver Peoples” įmonėje. Paskutinis projektas, į kurį Jis įsitraukė prieš kurdamas „Buscemi“ prekės ženklą, buvo „Gourmet“ avalynės prekės ženklo pristatymas.

„Buscemi“ prioritetinė užduotis – sukurti tobulus batus, kurie neturės konkurentų rinkoje. „Buscemi“ šią prielaidą sėkmingai įgyvendina – prekės ženklo ikoninius snikerius gamina italų meistrai, kurie rankomis atlieka visas sąsiuvas, nudažo batų kraštus ir susiuva raištelius. Visas procesas numato, kad svarbiausia – dėmesys kiekvienai smulkmenai, o kuriant tobulą gaminį negalima skubėti, tad vienos batų poros pagaminimas gali užtrukti iki 24 valandų. Be to, avalynė pasiūta iš geriausios odos ir dekoruota kokybiškais elementais, tokiais kaip 18 karatų aukso užsegimais. Batus puošianti auksinė spyna – taip pat būdingas „Buscemi“ elementas.

Dizaineris įkvėpimo semiasi iš Niujorko gatvių, o prekės ženklą plėtoja naujovių dėka, kurios klientams suteikia naujų patirčių ir padeda originaliai išreikšti save. „Gomez“ pasiūlyme galima rasti vyrišką „Buscemi“ avalynę. Kviečiame susipažinti su asortimentu!