Jeigu "Gomez" vėluoja įvykdyti užsakymą (t. y. užsakymas neįvykdytas praėjus 30 dienų nuo jo pateikimo dienos), klientas gali nurodyti papildomą jo įvykdymo terminą, o jeigu jam praėjus užsakymas vėluoja, gali visiškai atsisakyti sutarties. Produktas tampa kliento nuosavybe tik tuomet, kai jis sumoka "Gomez" pilną produkto kainą.
Kliento paskyra
Kliento paskyra įregistruota gomez.lt teikia galimybę neribotam laikotarpiui naudotis papildomomis "Gomez" paslaugomis. Kliento paskyrą galima susikurti ir naudotis nemokamai. Bet kuriuo metu galima jos atsisakyti. Turima kliento paskyra leidžia greičiau pateikti užsakymus gomez.lt ir naudotis papildomomis internetinės parduotuvės funkcijomis, pavyzdžiui:
Norint susikurti/įeiti į kliento paskyrą, reikia vadovautis instrukcija, kuri pateikta čia.
Mokėjimo būdai
Mokėjimo būdai ir detali jų informacija pateikta čia. Be to, visa informacija apie mokėjimo būdus (kartu su informacija apie pasirinkto mokėjimo būdo kaina, jeigu, žinoma, tokie yra) prieinama užsakymo pateikimo metu. Mokėjimo būdas pasirenkamas užsakymo metu. Tuo atveju, kai pasirenkama išorinio operatoriaus elektroninio mokėjimo platforma (įsipareigojant mokėti iš anksto), paspaudus mokėjimo proceso mygtuką (kuris galimas pateikus užsakymą tiesiogiai), reikia vadovautis pasirinkto operatoriaus elektroninės mokėjimų platformos instrukcija. Tuo atveju, kai pasirenkama sumokėti už siuntinį atsiėmimo metu, mokėjimą už užsakymą reikia atlikti vežėjo pristatytos siuntos atsiėmimo metu.
Klientų Pasitenkinimo Apklausa
Klientas turi galimybę savanoriškai ir nemokamai pateikti nuomonę apie pirkinius, įsigytus internetinėje parduotuvėje gomez.pl. Nuomonės objektu gali būti ir internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės nuotrauka
"Gomez", po apsipirkimo, siunčia Klientui el. laišką su prašymu pateikti nuomonę ir nuorodą į internetinę nuomonės pateikimo formą. Internetinė forma leidžia atsakyti į klausimus apie pirkinius, juos įvertinti, pridėti savo nuomonės aprašymą ir įsigytos prekės nuotrauką. Jei nepaliksite atsiliepimo gavę pirmąjį kvietimą peržiūrėti, "Gomez" iš naujo išsiųs kvietimą.
Nuomonę gali pateikti tik Klientas, apsipirkęs internetinėje parduotuvėje gomez.lt.
Kliento pateiktas nuomones "Gomez" skelbia internetinės parduotuvės svetainėje ir nepriklausomo partnerio, kuris specializuojasi rinkti nuomones, svetainėje (www.trustmate.io).
Klientas negali panaudoti nuomonės neteisėtai veiklai, ypač veiklai, kuri yra nesąžiningos konkurencijos prieš "Gomez" veiksmas, arba veiksmams, pažeidžiantiems asmens teises, intelektinės nuosavybės teises ir kitas "Gomez" ar trečiųjų šalių teises.
Nuomonė gali būti pateikiama tik dėl realiai internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių. Nepriklausomai nuo teisinio bendradarbiavimo pagrindo, nuomonės autorius negali būti "Gomez" arba jo darbuotojai ar bendradarbiai.
Pateiktą nuomonę jos autorius gali bet kada pašalinti.
Pristatymas
Užsakytų produktų pristatymo būdai, kaštai ir numatytas laikas bei asmeninio atsiėmimo galimybės pateiktos čia. Be to, informacija apie pristatymo būdus (kartu su pasirinkto pristatymo būdo kaina) ir/arba galimybes atsiimti asmeniškai (ir jos tikslią vietą) prieinama užsakymo pateikimo metu. Pristatymo būdas pasirenkamas užsakymo metu.
Sutarties (užsakymo) atsisakymas
Klientas, kuris yra vartotojas, gali atsisakyti parduodamo produkto internetinėje parduotuvėje gomez.lt (pardavimo nuotoliniu būdu) sutarties, be priežasties pateikimo. Sutarties atsisakymo pareiškimus galima siųsti "Gomez" adresu (tradiciniu/elektroniniu), kuris nurodytas reglamento sekcijoje "Kontaktiniai duomenys". Norint atsisakyti sutarties, klientas privalo apie tai pranešti "Gomez", siųsdamas vienareikšmį pareiškimą (pavyzdžiui raštą, išsiųstą paštu arba el. laišku ar pristatytu į stacionarią parduotuvę). Klientas gali pasinaudoti pavyzdine sutarties atsisakymo forma, tačiau tai nėra privaloma. Sutarties atsisakymo pareiškimo formos pavyzdys prieinamas čia.
Sutarties atsisakymo terminas baigiasi praėjus 30 dienų terminui, skaičiuojant nuo tos dienos, kai klientas tampa užsakyto produkto savininku arba juo tampa trečiasis asmuo, bet ne vežėjas, kurį nurodė klientas. Norint suspėti įvykdyti pasirinkimą per duotą laiką, klientui reikia išsiųsti sutarties atsisakymo pareiškimą prieš termino pabaigą. Sutarties atsisakymo atveju klientui nedelsiant grąžinami visi mokėjimų, įskaitant ir siuntimo išlaidas (neįskaičiuojamos papildomos išlaidos už kliento pasirinktą kitokį pristatymo būdą nei "Gomez" siūlomą pigiausią ir paprastą pristatymą), o kiekvienu atveju ne vėliau nei per 14 dienų laikotarpį, skaičiuojamą nuo tos dienos, kai "Gomez" gauna kliento informaciją dėl sutarties atsisakymo. "Gomez" gali sustabdyti pinigų grąžinimą, jeigu dar negavo grąžinto daikto arba negavo daikto išsiuntimą įrodančio dokumento. Viskas priklauso nuo to, kuris veiksmas bus įvykdytas anksčiau. Mokėjimas grąžinamas tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį klientas buvo pasirinkęs pirmajam pavedimui, jeigu klientas aiškiai nesutinka su kitokiu sprendimu. Kiekvienu atveju klientui nebus taikomi mokesčiai, susiję su grąžinamu. Klientas įsipareigoja nedelsiant grąžinti daiktą siuntimo arba pristatymo į stacionarią parduotuvę būdu, tačiau kiekvienu atveju tai privalo padaryti per 30 dienų laikotarpį, skaičiuojamą nuo tos dienos, kai pranešė "Gomez" apie atsisakytą sutartį. Veiksmas laikomas įvykdytu, kai daiktas išsiunčiamas per leistiną 30 dienų laikotarpį. Klientui tenka prekės grąžinimo kaštai. Klientas atsako už sumažėjusią prekės vertę, kuriai įtakos turėjo jos panaudojimas kitokiais būdais nei tai buvo reikalinga prekės ypatybėms, bruožams ir funkcionalumui nustatyti. Norint atsisakyti sutarties, visi "Gomez" kontaktiniai duomenys ir stacionarių parduotuvių adresai pateikti reglamento sekcijoje "Kontaktiniai duomenys".
Vartotojas negali nuotoliniu būdu atsisakyti sudarytos sutarties tokiais atvejais:
Skundai
"Gomez" turi pareigą pristatyti klientui prekę be jokių trūkumų. "Gomez" atsako prieš klientą, kuris yra vartotojas, jeigu prekė (parduotas daiktas) turi fizinių arba teisinių trūkumų, pagal LR civilinį kodeksą ir jo 6.363 straipsnio nuostatas (Daikto kokybė (atitiktis sutarčiai) ir pirkėjo teisės, kai jam parduotas netinkamos kokybės daiktas). Norint pateikti skundą, klientas gali pasinaudoti skundo formos pavyzdžiu, tačiau tai neprivaloma. Skundo blanko pavyzdį galima parsisiųsti čia. Skundus galima siųsti "Gomez" adresu, nurodytu reglamento sekcijoje "Kontaktiniai duomenys". Detalus skundų prašymų nagrinėjimo procesas ir klientui priklausančios – pagal civilinį kodeksą – pretenzijų paraiškos dėl parduotos prekės trūkumų aprašytos čia.
Privatumo politika (asmens duomenys)
Informacija dėl "Gomez" turimų asmens duomenų tvarkymo pateikta privatumo politikoje.
Slapukai
Siekdama palengvinti naudojimąsi internetiniu puslapiu gomez.lt, "Gomez" naudoja slapukų technologiją. Vartotojas kiekvienu metu savo naršyklėje gali išjungti slapukų naudojimą. Tačiau tai gali sukelti apsunkinimus arba neleisti naudotis internetiniu puslapiu gomez.lt. Slapukų politika prieinama čia.
Log failai
Sukaupti log failai saugojami neapibrėžtą laiką ir naudojami generuoti internetinio puslapio gomez.lt pagalbines administravimo darbų statistikas. Šie apibendrinimai turi santraukos formą ir neturi jokių internetinį puslapį gomez.lt lankančių asmenų identifikuojančių savybių. Internetinio puslapio gomez.lt log failuose kaupiamos informacijos suvestinė yra čia.
Techniniai reikalavimai
Techniniai reikalavimai yra privalomi klientui, norinčiam naudotis internetiniu puslapiu www.gomez.lt ir jos pagalba teikiamomis paslaugomis (įskaitant užsakymo pateikimą internetinėje parduotuvėje gomez.lt):
a) kompiuterinis įrenginys su internetu,
b) interneto naršyklė,
c) interneto naršyklėje įjungti slapukai bei aktuali Javascript,
d) pateiktas el. pašto adresas, leidžiantis persiųsti informaciją apie užsakymo įvykdymą,
e) PDF failus atidaranti programa (perskaityti "Gomez" siunčiamus failus, kuriuos galima parsiųsti tik PDF formatu, pvz. šį reglamentą).
"Gomez" informuoja, kad naudojimasis elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis siejasi su tam tikra rizika. Galimi pavojai pateikti čia. "Gomez" priima tinkamus, riziką mažinančius sprendimus.
Skundų procesas dėl elektroniniu būdu gomez.lt teikiamų paslaugų
Skundus dėl internetinės parduotuvės gomez.lt veiklos bei kitų paslaugų, teikiamų per elektroniniu būdu gomez.lt galima siųsti į "Gomez" raštu arba el. paštu, vadovaujantis "Gomez" klientų aptarnavimo biuro adresu, pateiktu reglamento sekcijoje "Kontaktiniai duomenys". Skundai priimami per 14 dienų laikotarpį nuo netikslumų atsiradimo dienos. Skundus "Gomez" nagrinėja per 14 dienų, skaičiuojant nuo gavimo datos. Skundų procesas neapriboja kliento kaip vartotojo teisių, galiojančių pagal visuotinai privalomas teisės normas, įskaitant pretenzijų nagrinėjimo teismo keliu. Prašymą/skundą dėl mūsų tinklapyje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. s. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - //www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformamoje //ec.europa.eu/odr/.
Neteisėti turiniai
Klientui draudžiama pateikti neteisėtą turinį internetinėje parduotuvėje gomez.lt.
Autorinės teisės
Visos internetinio puslapio gomez.lt teisės, ypač autorinės teisės, apimančios šio puslapio turinį, įskaitant grafinį puslapio išdėstymą, nuotraukas, filmus, grafiką, prekės ženklus, "Gomez" logotipą ir kitus turinius bei elementus, priklauso "Gomez". Ryšium su aukščiau pateiktu, draudžiama kopijuoti, modifikuoti arba kitaip naudotis internetiniu puslapiu gomez.lt arba jo dalimi be "Gomez" sutikimo.
Reglamentų keitimas
"Gomez" gali įvesti internetinės parduotuvės gomez.lt reglamentų pakitimus, kai:
keičiamos vartotojų apsaugos teisės nuostatos, vyksta privalomų arba santykinai privalomų (jeigu santykinai privalomų nuostatų pokyčiai įvyko vartotojo naudai) teisės nuostatų pokyčiai, susiję su internetinės parduotuvės gomez.lt prekių pardavimu arba "Gomez" teikiamomis elektroninėmis paslaugomis internetinės parduotuvės gomez.lt pagalba, taikytini kliento ir "Gomez" santykiams arba esant būtinybei pritaikyti reglamentą prie kitų nuostatų, yra būtinybė įvesti pokyčius reglamente dėl kompetentingo teismo arba organo nutarimo, tam tikra reglamento nuostata kompetentingo organo arba teismo pripažįstamas neleistina nuostata, tam tikra reglamento nuostata kompetentingo organo arba teismo pripažįstama nesąžiningos konkurencijos veiksmu arba praktika, pažeidžiančia tam tikrus vartotojų interesus, įvedami tchniniai ir technologiniai puslapio gomez.lt pokyčiai, reikalingi padidinti naudojimosi puslapiu gomez.lt saugumą (ypač siekiant sumažinti pavojų galimybę, susijusių su naudojimosi paslaugomis elektroniniu būdu), padidinti kliento naudojimosi puslapiu patogumą arba prijungti naujus puslapio gomez.lt funkcionalumus, puslapyje gomez.lt įvedamos naujos paslaugos, pasikeičia reglamente pateikti "Gomez" kontaktiniai ir adreso duomenys. Įvykus reglamento pakeitimams, puslapyje gomez.lt "Gomez" paskelbs naują reglamentą, be to el. paštu informuos klientą apie reglamento pakeitimus. Per 14 dienų nuo kliento informavimo apie reglamento pakeitimus, klientas turi teisę atsisakyti su "Gomez" sudarytos sutarties, kurią įtakojo reglamento pakeitimai. Pakeistas reglamentas tampa įpareigojančiu klientui, jeigu per 14 dienų nuo informacijos apie įvykdytus pakeitimus gavimo dienos klientas nepateiks "Gomez" pareiškimo (raštu arba el. laišku) dėl naujo reglamento turinio nepriėmimo. Kliento reglamento nepriėmimas laikomas kliento ir "Gomez" sutarties atsisakymu, kurios reglamentas pakito, bet jo nepatvirtino klientas. Įvesti reglamento pakeitimai negali pažeisti kliento teisių (ypač reglamento pokyčiai neturi įtakos pardavimų sutartims tarp kliento ir "Gomez", kurios buvo sudarytos prieš reglamento pakeitimus).
Baigiamosios nuostatos, susijusios su klientais, kurie yra vartotojai
Jeigu klientas yra vartotojas, jam taikomos jo gyvenamosios vietos galiojančios vartotojų apsaugos teisės nuostatos, susijusios nuostatos, kiek tai neaptarta šiuo reglamentu arba sutartimi. Be to, jeigu nuostatos numato aukštesnį vartotojų apsaugos lygį nei nurodyta šiame reglamente, šalims galioja šių nuostatų sąlygos.
Baigiamosios nuostatos, susijusios su klientais, kurie nėra vartotojai
Jeigu klientas nėra vartotojas, jam taikoma Lenkijos teisės nuostatos, kiek tai neaptarta šiuo reglamentu arba sutartimi, o šalių ginčai, kylantys iš šios sutarties yra teismingi Lenkijos teismui (Poznanės Stare Miasto rajono teismui). Tuo metu, kai "Gomez" perduoda užsakytus produktus vežėjui, klientui (neesančiam vartotoju) perduodama su produktu/produktais susijusios naudos ir apsunkinimai bei atsitiktinio produkto/produktų netekimo arba pažeidimo rizika. "Gomez" neatsako už pavėluotą siuntinio pristatymą arba užsakymo netekimą, trūkumus ir defektus, kai siuntinys perduodamas klientui arba vežėjui. Tuo atveju, kai klientas yra verslininkas, tuomet "Gomez" atsisako atsakomybės už parduotų daiktų trūkumus, kompensacinės atsakomybės už patirtą žalą ir visų kitų atsakomybių, leistinų teisės plačiausia apimtimi (išskyrus atsakomybę už betarpiškai galiojančias nuostatas tarp verslininkų). Kliento (nesančio vartotoju) atžvilgiu "Gomez" prisiima atsakomybę už sąmoningai įvykdytus trūkumus. Klientų (nesančių vartotojais) atveju bet kuriuo metu "Gomez" gali atlikti bet kokius reglamento pakeitimus (atsižvelgiant į civilinio kodekso nuostatas dėl tipinių sutarčių sąlygų naudojimo ir pakeitimo).
"Gomez" kontaktiniai duomenys
Būstinė:
GOMEZ S.A.
Tomasza Drobnika 2
60-693 Poznanė
Lenkija/Poland
"Gomez" kontaktiniai duomenys
GOMEZ S.A. Biuro Obsługi Klienta/Klientų aptarnavimo biuras
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Lenkija/Poland
el. paštas: [email protected], infolinija: + 37 052 101 688
"Gomez" kontaktiniai duomenys dėl nuotolinės sutarties atsisakymo:
OMNIVA LT (sorting center)
Packeta International Kód pro zpětné zásilky Perspektyvos g. 32
LT-52104, Kaunas
(ex Ateities pl. 45B, Kaunas) Lithuania
"Gomez" kontaktiniai duomenys dėl skundų teikimo:
OMNIVA LT (sorting center)
Packeta International Kód pro zpětné zásilky Perspektyvos g. 32
LT-52104, Kaunas
(ex Ateities pl. 45B, Kaunas) Lithuania
"Gomez" kontaktiniai duomenys dėl Gomez Club:
GOMEZ S.A. Gomez Club Diamentowa 9
62-002 Suchy Las Lenkija/Poland
el. paštas: [email protected], infolinija: + 37 052 101 688
Internetinės parduotuvės taisyklės galioja iki 2022 m. gruodžio 31 d.
Sužinokite, kaip mūsų internetinėje parduotuvėje pateikti užsakymą:
Užsakymo pateikimo instrukcija
Visą informaciją apie "Gomez" šiuo tikslu tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Sužinokite, kaip mūsų internetinėje parduotuvėje susikurti ir naudotis kliento paskyra:
Kliento paskyros sukūrimas ir naudojimas
Visą informaciją apie šiuo tikslu "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Sužinokite, kaip "Gomez" nagrinėja skundus:
Siųstis - Skundų "GOMEZ" nagrinėjimo procedūra
Visą informaciją apie šiuo tikslu "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Jeigu norite pateikti skundą dėl mūsų įsigyto produkto, galite, bet neprivalote pasinaudoti mūsų skundo paraiškos blanku.Norėdami pateikti skundą, susisiekite su „Gomez“ klientų aptarnavimo skyriumi: [email protected]
Siųstis - skundo paraiška
Prekės turėtų būti siunčiamos šiuo adresu:
Gomez S.A.
ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim
Poland
Detali informacija apie skundus pateikta čia bei mūsų reglamente.
Visą informaciją apie šiuo tikslu "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Jeigu norite grąžinti mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytus produktus (nuotoliniu būdu sudarytos sutarties atsisakymo teisės pagrindu), galite, bet neprivalote pasinaudoti mūsų sutarties atsisakymo blanku.
Jei turite abejonių dėl grąžinimo proceso, susisiekite su „Gomez“ klientų aptarnavimo skyriumi: [email protected]
Prekės turėtų būti siunčiamos šiuo adresu:
Paketai išsiųsti su mokėjimu pristatymo metu, bus Jums išsiųsti atgal, o grąžinimas nebus atliktas. Prašome nepristatyti pakuotės asmeniškai - ji turi būti išsiųsta, pageidautina registruotu laišku, kurį galima sekti. Iš nurodyto adreso paketas bus persiųstas „Gomez“. Jei kyla abejonių, susisiekite su „Gomez“ aptarnavimo centru
Detali informacija apie nuotoliniu būdu sudarytos sutarties atsisakymą pateikta čia bei mūsų reglamente.
Visą informaciją apie šiuo tikslu "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Rūpindamiesi Jūsų duomenų privatumu ir apsauga, paruošėme privatumo politiką, kurioje aprašoma, kokiu būdu "Gomez" tvarko Jūsų asmens duomenis.
Jūsų asmens duomenų administratorius yra:
Akcinė bendrovė "Gomez"
Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznan, Lenkija/Poland
Įmonės registro numeris (KRS) 0000934369 (Lenkijos įmonių registras) | Mokesčių mokėtojo identifikacijos kodas (NIP) 9721248769 | Įmonės kodas (REGON) 302694351
registro bylos saugojamos miesto Poznan apylinkės teisme - Nowe Miasto ir Wilda mieste Poznan, Lenkijos įmonių registro VIII ekonomikos skyriuje
Su mumis galite susisiekti:
Taip pat galite susisiekti su mūsų asmens duomenų inspekcija:
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Siųstis - Privatumo politika
Norėdami palengvinti mūsų internetinės parduotuvės naudojimąsi, taikome taip vadinamą "cookies" technologiją. Bet kada galite išjungti arba apriboti slapukų naudojimą savo naršyklėje, kuri naudojasi slapukų veikimu.
Daugiau apie "Gomez" naudojamus slapukus rasite slapukų politikoje.
Siųstis - Slapukų politika
Visą informaciją apie šiuo tikslu "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Sužinokite, su kokiais pavojais susiduriama, naudojantis elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis. Rūpinamės jų rizikos mažinimu.
Siųstis - Pavojai susiję su elektroniniu būdu teikiamų paslaugų naudojimu
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Jeigu norite atsisakyti kliento paskyros mūsų internetinėje parduotuvėje, galite, bet neprivalote pasinaudoti mūsų kliento paskyros atsisakymo blanku.
Norėdami atlikti atsisakymo procedūrą, susisiekite su mumis raštu arba el. paštu:
Gomez S.A
Klientų aptarnavimo biuras
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Poland/Lenkija
[email protected]
Atsiminkite, kad atsisakydami kliento paskyros, automatiškai neteksite galimybės dalyvauti Gomez Club programoje (bei kitose "Gomez" programose/akcijose, kurių dalyviams, pagal duotos programos/akcijos reglamentą, privaloma turėti kliento paskyrą).
Siųstis - Kliento paskyros atsisakymo blankas
Detali informacija apie kliento paskyros atsisakymą pateikta mūsų reglamente.
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus šiuo tikslu asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Sužinokite, kaip veikia ir kokiu būdu galite prisijungti prie mūsų elitinės lojalumo programos Gomez Club.
Siųstis - Programos Gomez Club reglamentas
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus šiuo tikslu asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Jeigu norite atsisakyti dalyvauti programoje Gomez Club, galite, bet neprivalote pasinaudoti programos Gomez Club atsisakymo blanku.
Norėdami atlikti atsisakymo procedūrą, susisiekite su mumis raštu arba el. paštu:
Gomez S.A
Gomez Club
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Poland/Lenkija
[email protected]
Atsiminkite, kad atsisakydami dalyvauti programoje Gomez Club neteksite jos pagrindu skirtų nuolaidų bei visų su jomis susijusių duomenų.
Siųstis - Programos Gomez Club atsisakymo blankas
Detali informacija apie atsisakymą dalyvauti programoje pateikta mūsų reglamente.
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus šiuo tikslu asmens duomenis rasite privatumo politikoje.
Perskaitykite mūsų mobiliosios programėlės sąlygas ir nuostatas:
Mobiliosios programėlės terminai ir sąlygos
Visą informaciją apie "Gomez" tvarkomus asmens duomenis rasite privatumo politikoje.