•   -15% pirmam pirkimui

  •   Nemokami pristatymai

SKUNDAI

"Gomez" turi pareigą klientui pristatyti prekę be trūkumų. Jeigu atsiranda fizinių ir teisinių defektų, tuomet įmonė atsako prieš klientą laidavimo pagrindu.

Jeigu Jūsų užsakyta prekė turi defektą, nustatytą praėjus dviem metams nuo jos išdavimo dienos, prašome mums apie tai pranešti (galima pasinaudoti skundo paraiškos blanku, kurį rasite čia) ir grąžinti prekę šiuo mūsų adresu:

Gomez S.A.
ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim
Poland
 
Už siuntimą reikia sumokėti. Paketai išsiųsti su mokėjimu pristatymo metu, bus Jums išsiųsti atgal, o grąžinimas nebus atliktas. Prašome nepristatyti pakuotės asmeniškai - ji turi būti išsiųsta, pageidautina registruotu laišku, kurį galima sekti. Iš nurodyto adreso paketas bus persiųstas „Gomez“. Jei kyla abejonių, susisiekite su „Gomez“ aptarnavimo centru.

 

Prašome pranešime pateikti kontaktinius duomenis, kad galėtume su Jumis susisiekti skundo vykdymo reikalais, taip pat prijungti prie jo dokumentus arba duomenis, leidžiančius identifikuoti pardavimo sutartį (pvz.: kvitą arba faktūrą, užsakymo numerį, kita). Neprivaloma prijungti kvito arba faktūros, tačiau šie dokumentai padeda pagreitinti skundo išnagrinėjimo procesą.

Skundas išnagrinėjamas per 14 dienų nuo pranešimo gavimo dienos. Apie skundo išnagrinėjimo būdą klientas informuojamas raštu, el. paštu arba SMS žinute.

Daugiau informacijos apie skundus pateikiama mūsų reglamente.

"Gomez" neteikia parduodamų prekių garantijos.

Prašymą/skundą dėl mūsų tinklapyje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - //www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje //ec.europa.eu/odr/.

KITOS KLIENTŲ APTARNAVIMO TEMOS: