•   -15% pirmam pirkimui

  •   Nemokami pristatymai

Nuo pat įkūrimo 1989 m. „G-Star“ filosofija sukosi aplink šūkį: „Tik produktas“. Jis buvo dėmesio centre ir buvo tolesnio darbo su naujomis kolekcijomis etalonas. Šis prekės ženklas pirmasis į gatves išnešė prabangų, kokybišką džinsinį audinį. Tai padarė derindamas aukštos kokybės siuvimo meistriškumą su neapdorota medžiaga ir architektūriniu bei trimačiu mąstymo būdu apie džinsinio audinio dizainą. 2023 m. Pavasario / Vasaros sezono prekės ženklo portfolio pirmiausia yra platus džinsinių drabužių ir kelnių asortimentas. Prekės ženklo asortimente yra įvairių spalvų ir kirpimo marškinėlių, polo marškinėlių, marškinių, bliuzonų ir šortų, taip pat džinsų. Džinsai, pagaminti iš vienodos medžiagos, bet taip pat nutrynimais ir daugeliu kitų, yra dabartinio SS22 sezono pasiūlymai Jam.